Safa Danışmanlık Merkezi

Warning: Undefined variable $detectedServices in /var/www/vhosts/drfatihsoydemir.com/httpdocs/hizmet-detay.php on line 54

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/drfatihsoydemir.com/httpdocs/hizmet-detay.php on line 54

Warning: Undefined variable $detectedServices in /var/www/vhosts/drfatihsoydemir.com/httpdocs/hizmet-detay.php on line 61

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/drfatihsoydemir.com/httpdocs/hizmet-detay.php on line 61

Warning: Undefined variable $detectedServices in /var/www/vhosts/drfatihsoydemir.com/httpdocs/hizmet-detay.php on line 72

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/vhosts/drfatihsoydemir.com/httpdocs/hizmet-detay.php on line 72

Diğer Hizmetlerimiz

Hacamat resmi

Hacamat

Hacamat Tedavisi deri altında biriken ve vücutta hastalıklara neden olan toksik kanın vakum yolu ile vücuttan atılması işlemidir. Hacamat Tedavisi ağrı, acı, zaman ve iş gücü kaybı yaşamadan yapılan bir tedavi yöntemi olup hastalıklardan korunmanın ve sağlıklı yaşamanın en kolay yollarından birisidir.

Detaylı İncele
Sünnet resmi

Sünnet

Sünnet işlemi, psikolog ve ameliyathane hemşiresi asisteliğinde doktorumuz tarafından yapılmaktadır. Uygun, steril ameliyathane ortamında anestezi altında yapılan sünnet genellikle bir günlük bir işlemdir, hastanın uzun süre hastanede kalması ya da normal yaşantısından feragat etmesine gerek yoktur.

Detaylı İncele